Sklep Solone.com.pl - duży wybór produktów z soli.

Reklamacje

 

Reklamacje

  1. Sprzedawca zobowiązany jest dostarczyć Towar bez wad.

  2. Sprzedawca odpowiada wobec Klienta będącego Konsumentem z tytułu rękojmi za wady na zasadach określonych w art. 556–576 Kodeksu Cywilnego. W stosunku do Klientów będących Przedsiębiorcami rękojmia zostaje wyłączona.

  3. Reklamacje, wynikające z naruszenia praw Klienta gwarantowanych prawnie lub na podstawie niniejszego Regulaminu, jak również w zakresie funkcjonowania Sklepu i korzystania z Usług. należy kierować:

  1. poczta tradycyjną na adres SOLONE SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ, Rosnowo 11/12, 76-042 Rosnowo,

  2. pocztą elektroniczną na adres sklep@solone.com.pl, numer telefonu +48 532 108 700.

  1. Celem rozpatrzenia reklamacji Klient powinien przesłać lub dostarczyć reklamowany Towar, dołączając do niego dowód zakupu. Towar należy dostarczyć lub przesłać na adres ul. Porzeczkowa 1, 76-015 Manowo.

  2. W celu sprawnego rozpatrzenia reklamacji oraz poinformowania Klienta o wyniku reklamacji Klient powinien podać swoje dane kontaktowe.

  3. Sprzedawca zobowiązuje się do rozpatrzenia reklamacji w terminie do 14 dni.

  4. W przypadku zaistnienia braków w reklamacji Sprzedawca wezwie Klienta do jej uzupełnienia w niezbędnym zakresie niezwłocznie, nie później jednak niż w terminie 7 dni, od daty otrzymania wezwania.

 

reklamacja.jpg
 

 

Dodano do koszyka