Reklamacje
Sprzedawca zobowiązany jest dostarczyć Towar bez wad.
Sprzedawca odpowiada wobec Klienta będącego Konsumentem z tytułu rękojmi za wady na zasadach określonych w art. 556–576 Kodeksu Cywilnego. W stosunku do Klientów będących Przedsiębiorcami rękojmia zostaje wyłączona.
Reklamacje, wynikające z naruszenia praw Klienta gwarantowanych prawnie lub na podstawie niniejszego Regulaminu, jak również w zakresie funkcjonowania Sklepu i korzystania z Usług. należy kierować:
poczta tradycyjną na adres SOLONE SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ, Rosnowo 11/12, 76-042 Rosnowo,
pocztą elektroniczną na adres sklep@solone.com.pl, numer telefonu +48 532 108 700.
Celem rozpatrzenia reklamacji Klient powinien przesłać lub dostarczyć reklamowany Towar, dołączając do niego dowód zakupu. Towar należy dostarczyć lub przesłać na adres ul. Porzeczkowa 1, 76-015 Manowo.
W celu sprawnego rozpatrzenia reklamacji oraz poinformowania Klienta o wyniku reklamacji Klient powinien podać swoje dane kontaktowe.
Sprzedawca zobowiązuje się do rozpatrzenia reklamacji w terminie do 14 dni.
W przypadku zaistnienia braków w reklamacji Sprzedawca wezwie Klienta do jej uzupełnienia w niezbędnym zakresie niezwłocznie, nie później jednak niż w terminie 7 dni, od daty otrzymania wezwania.